Reise

CHRISTINA.FEMELLE.NO

Fra nå av kan dere følge meg på CHRISTINA.FEMELLE.NO :-) Enkel adresse, ikke sant?! Jeg skal prøve å få flyttet over alle følgerne mine på bloglovin, men jeg blir kjempeglad hvis du vil følge meg H...

The last day in Egypt

Siste dagen i Egypt, lå vi på stranden hele dagen. Haha, om å gjøre å få med seg så mange solstråler som mulig!! Jeg leste ut La Peregrina, og begynte på Barnepiken, som er veldig bra foreløpig. Så...

Day 5 and 6 in Egypt

På fredag gjorde vi ikke stort og tok ikke noe særlig med bilder; lå på stranden hele dagen og på kvelden var vi på show på hotellet. Det var forskjellige show hver kveld, men vi har gjort så mye a...

Day 4 in Egypt

På torsdag fikk vi endelig dra på båtturen vi skulle vært på på onsdag! De blåste litt, men det var betraktig mye roligere og varmere. Jeg klarte selvfølgelig å sette på alarm uten lyd, så vi våkne...

Day 3 in Egypt

På onsdag, dag 3, skulle vi egentlig påbåttur for å snorkle og besøke Paradise Island, men det blåste så utrolig at de ikke fikk lov av politiet å dra ut. Så derfor la vi oss på stranden i stede, o...

Day 2 in Egypt

Den første hele dagen vår her blåste det noe helt sinnsykt og var ganske overskyet da vi sto opp, men vi kom oss opp av sengen allikevel og gikk på bassenget i stede for på stranden. Ganske deilig ...

Day 1 in Egypt

Hei hei! Jeg tenkte jeg skulle dele innleggene herfra opp i dager, så her kommer dag 1! Vi var på hotellet i 5- halv 6 tiden, og vi har fått rom omtrent på stranden. Helt utrolig fint!! Middag var ...

Paradise Island

Hei! I dag har vi vært på båttur, for å snorkle og besøke en utrolig fin strand som heter Paradise Island. Også så vi to delfiner på turen, wiiii! Mer om alt vi gjør kommer senere, for jeg sliter s...

hilton hurghada resort

WÆH, vet dere hva jeg gjorde i går? Jeg bestilte tur til EGYPT sammen med Kristiane!! Herregud, jeg gleder meg så sinnsykt. Egentlig hadde vi bestemt oss for Gran Canaria, men da vi ikke fant noe v...

happy new year!

Godt nyttår! Jeg er hjemme og i god behold, men veeldig sliten.. Da jeg kom hjem i går kveld, spiste jeg middag og sovnet kl 8, haha. Men jeg har hatt det kjempegøy! Jeg har vært skikkelig dårlig b...

edinburgh sparkles

Et lite bildedryss av det jeg vil kalle verdens fineste by.. Jeg anbefaler alle å besøke Edinburgh i desember (slutten av november går åpenbart også) for å se verdens fineste julemarked. Ingenting ...

the apartment

Fina jeg reiste med! Her bodde vi! Jeg må bare vise dere leiligheten.. Den er såå fin :-D Ikke det største greiene, med tanke på at det bare er ett soverom, men det er utrolig fint her. Hvitt og m...

første søndag i advent

Vi tilbrakte første søndag i advent på julemarkedet i byen. Det er så utrolig fint at dere aner ikke! At dette ligger i hjertet av Edinburgh er nesten helt utrolig.. Jeg har så mange fine bilder å ...

min nye kjærlighet

Velkommen i familien, Lily.♥ Her står det bra til! Det blåser og regner, men det gjør ingenting. Vi har shoppet i hele dag, og nå skal vi i bursdagsmiddag. Viser dere antrekk senere :)

om en uke..

.. reiser jeg til Edinburgh! Endelig, jeg gleder meg så utrolig mye :) Jeg var der i sommer med familien, men denne gangen blir det en annen type tur da jeg reiser med Kristiane. Og dere blir selvf...

smöoy

Sjokolade frozen yoghurt med ananas og jordbær. Frozen yoghurt med vaniljesmak og ananas og mango (til venstre). Husker dere jeg snakket om verdens beste frozen yoghurt for noen dager tilbake? Ve...

hjemme fra spania!

Hei søtinger! I natt kom jeg hjem, og sovnet umiddelbart. Jeg har hatt det kjempefint, og vi har hatt fint vær hver eneste dag, bortsett fra èn dag, hvor vi dro til Alicante for å shoppe. Sengene i...

nyter siste time på stranden..

Jeg kan ikke tro at jeg ikke har tenkt på dette før! Men nå sitter jeg altså på stranden med iphonen og nyter den siste timen før vi reiser hjemover. I går var det hele 37 grader i solen, og jeg tv...

four days in edinburgh

Hei! Jeg har tenkt litt, og føler at det rette er å begynne å blogge vanlig igjen.. Jeg tenker masse på tragedien, men jeg trenger en avkobling i hverdagen, og jeg ser at det er mange som føler det...

the veiw from my window

Jeg har vært verdens dårligste blogger her nede, jeg vet det! Åh, dere må unnskylde meg.. Dagene går virkelig i ett her. Vi shopper, ser på fine byen og spiser god mat dagen lang. Jeg har mange inn...

fremme i edinburgh

Hei! Nå er vi endelig fremme i leiligheten, og har nettopp spist en bedre middag. Vi spiste på en italiensk restaurant, som tydeligvis er Edinburghs beste italienske. Den het Bar Ro...
Christina

20, Lier

En god blanding av mote, interiør, skjønnhet og baking. Med andre ord alt jeg liker på ett sted! mail: tha_christina@hotmail.com for spørsmål.

• Image and video hosting by TinyPic
  • Christina, 20 år. Mote, skjønnhet, shopping, interiør, baking og hverdag. Kontakt: tha_christina@hotmail.com